دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان
بایگانی
پیوندها

http://www.dmsonnat.ir/Files/59/Images/News/48223/2.1.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به نقل از رابط خبری شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان، با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان نشست مشترکی در جهت تبادل نظر و بررسی مشکلات اهل سنت شهرستان آستارا در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست مشترک سردار محمد عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ، حجت الاسلام علیرضا حسین پور مدیر شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان ، حجت الاسلام محمد حسین نیای لاکانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علیمه استان و جمعی از علمای اهل سنت آستارا و فرماندهان سپاه حضور داشتند .

در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات علمای اهل سنت آستارا برگزار شد ابتدا حجت الاسلام حسین پور در خصوص روند ارایه خدمات به جامعه مخاطب و تغییر ساختار شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان توضیحاتی ارایه داد.

وی در ادامه بر محوریت اجرای آیین نامه ها در راستای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون اهل سنت و دوری از اجرای امور غیر قانونی تاکید کرد و افزود : همه امور در شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان گیلان با تکیه بر قانون و آیین نامه است و ما در این چهارچوب از هیچ خدمت و کمکی برای طلاب و روحانیون دریغ نخواهیم کرد .

در ادامه حجت الاسلام لاکانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گزارشی در خصوص ارایه خدمات به طلاب و علمای اهل سنت گیلان ارایه نمود و تاکید کرد همه تلاش ما در جهت رفع مشکلات این عزیزان می باشد .

در ادامه چند نفر از علمای اهل سنت حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در جهت رفع مشکلات ارایه دادند.

در پایان این نشست مشترک سردار عبداله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان از تلاش های شعبه نمایندگی گیلان و دفتر خدمات تشکر و قدردانی کرد. و برای حل و فصل این مشکلات از سوی نهادهای مرتبط پیشنهاداتی ارایه شد و تصمیات مناسبی از جمله اهدای وام قرض الحسنه به روحانیون اتخاذ گردید . 

رابط خبری شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان


http://www.dmsonnat.ir/Files/59/Images/News/48223/2.3.jpg