دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان
بایگانی
پیوندها

http://www.dmsonnat.ir/Files/59/Images/News/49704/2.1.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به نقل از رابط خبری شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان: دومین نشست مشترک شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال جاری برگزار شد.

در این نشست که در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گیلان برگزار شد ، دو طرف در خصوص هماهنگی های بیشتر برای ارایه خدمات به جامعه مخاطب در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا و شرایط راهبردی برای پیشبرد اهداف نظام به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

حجت الاسلام حسین پور در این نشست مشترک با تاکید بر برگزاری چنین جلساتی برای هماهنگی های بیشتر با مرکز خدمات و ارایه خدمات بهتر به جامعه مخاطب گفت : مرکز خدمات حوزه های علمیه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ارایه خدماتی همچون بیمه و غیره در بین طلاب و روحانیون اهل سنت و تشیع یکسان می باشد .


http://www.dmsonnat.ir/Files/59/Images/News/49704/2.2.jpg



در ادامه این جلسه حجت الاسلام لاکانی ، مدیر مرکز  خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه مرکز خدمات در حوزه‌های آموزشی قدم‌های موثری را برداشته است ، افزود : مرکز خدمات از زمان شکل‌گیری پله پله رشد کرده و اکنون باور من این است که به اوج خدمت‌رسانی رسیده است و البته تلاش خواهیم کرد که این خدمات از نظر کیفی و کمی ارتقا یابد . 

رابط خبری شعبه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گیلان